Klantenservice

Voor al uw vragen, opmerkingen, tips en aanmerkingen kunt u contact met ons opnemen via webshop@dewijnschuur.nl. 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar webshop@dewijnschuur.nl. Wij doen er alles aan om tot een oplossing te komen. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/
consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.