Verzenden en Retourneren

Verzenden

De Wijnschuur vindt het belangrijk dat u zo snel mogelijk van uw bestelde wijn kan genieten. Bestellingen die voor 12:00 uur gedaan worden leveren wij dan ook dezelfde dag nog af bij het postkantoor. 
Uw pakket wordt door PostNL bezorgt. Wanneer u niet thuis bent zal het pakket óf bij uw buren afgeleverd óf op een later tijdstip nogmaals op uw opgegeven adres aangeboden worden. Als onverhoopt na deze twee pogingen uw wijn nog niet bezorgd is, kunt u het pakket gedurende drie weken ophalen bij een ophaallocatie van PostNL. .

– Het minimale order bedrag is € 20,00.
– Binnen Nederland betaald u geen verzendkosten! 
– Uw bestelling wordt doorgaans binnen 2 á 3 werkdagen geleverd bij u thuis of bij een ophaalpunt van PostNL.
– Twee afleverpogingen. 
– Aflevering niet gelukt? U heeft drie weken de tijd om uw pakket af te halen bij een PostNL afhaalpunt. 
– Volgens de alcoholwet zijn wij verplicht om leeftijd te controleren bij bestellen én aflevering.
– Uw pakket is volledig online te volgen, van De Wijnschuur tot aan uw voordeur via Track&Trace. 

Wijnen ophalen bij De Wijnschuur.

U kunt ook uw bestelling ophalen bij De Wijnschuur. Dit is mogelijk tijdens onze openingstijden:

Donderdag: van 15:00 uur tot 19:00 uur
Vrijdag: van 11:00 uur tot 18:00 uur
Zaterdag: van 10:00 uur tot 17:00 uur

Bedenktijd/retour

Bij De Wijnschuur kunt u altijd uw bestelling retourneren, ongeacht de rede. Om uw bestelling te retourneren vragen wij u de volgende stappen te volgen:

  • Neem binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op. Na uw melding heeft u nog 14 dagen de tijd om uw producten te retourneren. 
  • U krijgt van ons het retourformulier die u ingevuld bij de terug te zenden artikelen voegt.
  • De verzendkosten voor het retourneren van uw bestelling zijn voor eigen kosten.
  • Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

  • Bewaar het verzendbewijs van de retourzending.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@dewijnschuurwebshop.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.